هدیه مناسب روز ولنتاین چیست؟
هدیه مناسب روز ولنتاین چیست؟

۱۴ فوریه یا به عبارتی ۲۵ بهمن ماه روز ولنتاین است. این روز به نام روز عشق در دنیا و همچنین در ایران مشهور است. در این روز طبق سنت‌های قدیمی خانم‌ها و آقایان به یکدیگر هدیه می‌دهند و از این طریق عشق را یادآوری می‌کنند. رنگ قرمز، گل رُز و هدیه نشانه عشق است که هر فردی سعی می‌کند با این هدایا عشق خود را به افرادی که دوست دارد، یادآوری کند.


تاریخ نام گذاری روز ولنتاین همچون یک راز است و افسانه‌های متفاوتی در این باره وجود دارد. یکی از این افسانه این گونه است که در قرن سوم میلادی، روم باستان ازدواج را برای مردم جوان ممنوع کرده بود. چرا که آنان بر این باور بودند که مردان جوان مجرد، نسبت به مردان جوان متاهل در جنگ دلیرانه‌تر حضور دارند و بهتر از دیگران می‌جنگند.

در این میان کشیشی به نام ولنتین این مسئله را ناعادلانه خواند. از این رو در آن زمان، سربازان جوان را به عقد معشوقشان در ‌آورد. با این حال این تنها افسانه درباره روز عشق یا ولنتاین نیست و بر اساس افسانه‌ای دیگر این کشیش را به قتل می‌رسانند.

افسانه‌ سوم از این قرار است که کشیش ولنتین در زندان عاشق دخترزندانبان می‌شود . از این رو کارت پستال عاشقانه‌‌ای برای او می‌فرستد. بر اساس داستان‌ها و افسانه‌ها، آن اولین کارت ولنتاین در دنیا بوده است که از آن پس فرستادن کارت پستال ولنتاین در میان عشاق متداول می‌شود.

نزدیک به ۲۵ بهمن ماه که می‌شویم، خیابان‌ها پر از خرس عروسکی، شاخه‌های گل رُز و جعبه‌های قرمز رنگ می‌شود. با این حال بسیاری از خانم‌ها و آقایان علاقه‌ای به خرید خرس عروسکی ولنتاین ندارند. در واقعکادو ولنتاین نمادی از عشق و یادآور دوست داشتن است. از این رو توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید از این روز خاطره خوشی داشته باشید، هدیه به یاد ماندنی برای کسانی که دوستشان دارید تهیه کنید.

در این روزها، شما می‌توانید بدون آنکه وارد بازار آفلاین و قیمت‌های سرسام‌آور شوید، از فروشگاه آنلاین خرید کنید. در این صورت نه تنها در شلوغی و ترافیک خیابان نمی‌مانید، بلکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و حق انتخاب بیشتری خواهید داشت. همچنین خرید اینترنتی کادو ولنتاینِ به یادماندنی خواهید داشت.

در این مقاله چند محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا خرید کادو برای ولنتاین خاطره‌انگیز، زیبا و به یادماندنی داشته باشید. البته پیش از خرید به یاد داشته باشید که این روز تنها برای زوج‌های جوان نیست و شما می‌توانید برای پدر، مادر، فرزند، همسر، دوست و تمام کسانی که دوستشان دارید هدیه بخرید تا به آن‌ها بگویید که به یادشان هستید و دوستشان دارید.

خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها

اگرچه به نظر می‌رسد خرید شکلات، کارت پستال، خرس عروسکی یا گل رز از معمول‌ترین هدایای ولنتاین محسوب می‌شود، اما یک هدیه خاص خانم‌ها را خوشحال‌تر می‌کند، چرا که به آنان یادآوری می‌شود که برای خرید کادو ولنتاین زمان گذاشته‌اید و فرد مقابل برایتان اهمیت دارد.

از این رو در این مقاله چندین نمونه خرید هدیه ولنتاین برای خانم‌ها را پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از خرید دچار سردرگمی نشوید و یک هدیه خاطره‌انگیز و به یادماندنی تهیه کنید.

 

۱٫ زیورآلات

بسیاری از خانم‌ها به زیورآلات علاقه دارند. زیورآلات لزوما طلا و جواهرات سنگین نیست. زیورآلات می‌توانند یک گردنبند نقره یا بدل، گوشواره فانتزی یا یک دستبند چرم باشد. اگرچه به نظر می‌رسد زیورآلات اکسسوری‌های کوچکی هستند، اما تمایز بسیاری در استایل ایجاد می‌کنند.

خرید گوشواره یکی از هدیه‌های جذاب روز ولنتاین به شمار می‌آید. چرا که گوشواره جلوه بسیار زیبایی به صورت و نیم‌رخ می‌بخشد. بعضی از خانم‌ها گوشواره میخی را به گوشواره آویز ترجیح می‌دهند. از این رو، پیش از خرید این نکته را نیز به یاد داشته باشید.

گردنبند و دستبند نیز استایل خانم‌ها را جذاب‌تر می‌کند. در واقع زیورآلات تاثیر بسزایی در زیباتر شدن لباس‌های شما دارند و به گردن و مچ، جلوه‌ای زیبا می‌بخشد.

 

۲٫ سِت لوازم آرایش

یکی از خریدهای مورد علاقه خانم‌ها، خرید لوازم آرایش است. در این صورت اگر می‌خواهید خانمی را خوشحال کنید، لوازم آرایش، یک کادو هیجان‌انگیز برای ولنتاین محسوب می‌شود. خرید سِت لوازم آرایش در یک بسته بندی کمی دشوار است. از این رو توصیه چند تکه لوازم آرایشی را به صورت جداگانه تهیه کنید و در یک جعبه قرار دهید.

در این جعبه می‌توانید یک ریمل، رژلب، خط چشم، خط لب و یک پالت سایه قرار دهید. خرید کرم پودر، کانسیلر یا پنکیک را پیشنهاد نمی‌کنیم، چرا که هر خانمی رنگ پوست خود را می‌شناسد و ممکن است یک رنگ اشتباه انتخاب کنید.

 

برند ریمل لاندن، کوزارت، نوت، مای، اسنس، بورژوا، این لی، میکاپ فکتوری، مای و… از جمله لوازم آرایش محبوب و استاندارد در ایران به شمار می‌آیند که قیمت‌شان مناسب است. از این رو سعی کنید هیچ‌گاه لوازم آرایش تقلبی خریداری نکنید، چرا که به پوست و چشم آسیب می‌رساند و ممکن است باعث حساسیت شود.

 

۳٫ لوازم برقی شخصی

لوازم برقی شخصی یک هدیه بسیار مناسب و کاربردی است که بیشتر خانم‌ها را خوشحال می‌کند. لوازم شخصی برقی به اتو مو، سشوآر، بابلیس یا حالت دهنده مو و برس حرارتی مو تقسیم می‌شود.

هر یک از این وسایل برقی، یک هدیه مناسب و کاربردی محسوب می‌شوند. بعضی از این دستگاه‌ها، شامل چند قطعه هستند که می‌توانید از دستگاه به عنوان سشوآر، بابلیس، اتوی مو و… استفاده کنید. با این حال پیش از خرید این هدیه ولنتاین، توجه داشته باشید که فرد مقابل این دستگاه را نداشته باشد.

 

۴٫ شال و روسری

خرید شال و روسری یکی دیگر از خریدهای هیجان‌انگیز برای خانم‌ها است. اگر می‌خواهید یک یادگاری برای هدیه ولنتاین بخرید، خرید شال و روسری را توصیه می‌کنیم.

پیش از خرید شال و روسری برای ولنتاین، به رنگ پوست و علایق فرد مقابل توجه کنید. بعضی از خانم‌ها به رنگ روشن علاقه دارند و برخی دیگر رنگ تیره مانند مشکی را به رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

همچنین به این موضوع توجه کنید که شال یا روسری که می‌خرید مناسب کدام فصلی است. بعضی از شال یا روسری‌ها جنس و ضخامت بیشتری نسبت به دیگر شال و روسری‌ها دارند. از این رو این مدل شال و روسری مناسب فصل‌های سردی همچون پاییز و زمستان است.

 

با این حال اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید که شال و روسری را در بهار و ایام عید مورد استفاده قرار گیرد، شال حریر یا روسری ساتن با طرح‌های متفاوت، انتخاب مناسب‌تری هستند.

 

بسیاری از خانم‌ها به چرم علاقه دارند و حداقل یک کفش یا کیف چرم در کمد لباس‌های خود دارند. به همین منظور کیف دوشی چرم زنانه یک هدیه برازنده است که هر خانمی را خوشحال می‌کند.

بعضی از خانم‌ها کیف دوشی چرم بزرگ دوست دارند تا وسایل خود را در آن قرار دهند. برخی دیگر کیف دوشی کوچک را دوست دارند تا به راحتی حمل کنند و وسایل سنگین را در آن قرار ندهند.

چرم مشهد، مارال چرم، چرم لانکا، چرم نوین و شهر چرم از برندهای معتبر چرم در ایران محسوب می‌شوند که مدل کیف دوشی زنانه متنوع و زیبایی را در بر دارند.

۶٫ پیراهن و تونیک زنانه

اگرچه خرید پیراهن یا تونیک زنانه ساده به نظر می‌رسد، اما ممکن است در این دریایی از تنوع و مدل لباس زنانه، با مشکل روبه‌رو شوید. از این رو پیش از خرید باید به استایل فرد مورد نظرتان توجه کنید که به کدام استایل علاقه دارد؟ استایل کژوال (غیررسمی) یا استایل رسمی؟

پاسخ به این سوال کمک می‌کند تا لباس زنانه مناسبی تهیه کنید. خانم‌هایی که به استایل کژوال علاقه دارند، معمولا پیراهن زنانه اسپرت به تن می‌کنند. جنس این پیراهن‌ها نخی است و رنگ روشنی دارد. همچنین خانم‌هایی که به استایل رسمی علاقه دارند، تونیک یا شومیز حریر سفید یا مشکی را ترجیح می‌دهند.

خرید کادو ولنتاین برای آقایان

ممکن است آقایان همچون خانم‌ها به خرس عروسکی قرمز ولنتاین علاقه نداشته باشند. از این رو اگر می‌خواهید یک هدیه مناسب و ماندگار برای کسی که دوستش دارید بخرید، چند محصول را معرفی می‌کنیم تا آقایان از هدیه‌تان خوشحال شوند و بتوانند از آن استفاده کنند.

۱٫ عطر و ادکلن

شایعه‌ای از گذشته نسل به نسل در میان افراد وجود دارد که عطر جدایی می‌آورد. از این رو بسیاری از زوج‌های جوان در خرید عطر برای یکدیگر ممانعت می‌کنند. با این حال توصیه می‌کنیم در این دوره جدید تکنولوژی این افکار و تصورات قدیمی را دور بیاندازید. ممکن است خرید عطر مردانه یکی از خاطره‌انگیزترین هدیه‌های ولنتاین باشد، چرا که بو و رایحه همیشه در خاطر باقی می‌ماند.

برای خرید عطر به عنوان هدیه ولنتاین برای آقایان کافی است به نوع عطری که همیشه فرد مقابلتان می‌زند، توجه کنید. این عطرها می‌تواند به صورت سرد و گرم باشند. اما تفاوت عمده عطر مردانه در اسانس روغنی آن است.

پرفیوم بادوام‌ترین رایحه را به همراه دارد که شامل ۲۲% اسانس روغنی است. پس از آن ادوپرفیوم ۱۵ تا ۲۲ درصد اسانس روغنی دارد. ادوتویلت در میان آقایان طرفداران بسیاری دارد، چرا که از ۸ تا ۱۵ درصد اسانس روغنی تشکیل شده است که رایحه ملایمی دارد. در پایان ادکلن قرار دارد که از ۴ درصد روغن تشکیل شده است.

 

۲٫ ماشین اصلاح

یکی از هدایای جذاب ولنتاین برای آقایان ماشین اصلاح است که استقبال خوبی از این هدیه می‌شود. ماشین اصلاح در دو حالت سر یا صورت یا به صورت ماشین ریش تراش به فروش می‌رسد. برندهای بسیاری در بازار موجود است. از این رو اگر می‌خواهید این هدیه عمر طولانی داشته باشد، با دقت بیشتری خرید ماشین اصلاح را در سبد خرید خود قرار دهید.

ماشین اصلاح به دو صورت برقی یا شارژی در بازار موجود است. بعضی از این دستگاه‌ها ضدآب می‌باشند که می‌توانید در حمام نیز از آن استفاده شود. این هدیه کاربردی مورد استقبال بسیاری از آقایان قرار می‌گیرد.

۳٫ عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه آقایان محسوب می‌شود. بعضی از آقایان از عینک طبی استفاده می‌کنند و از نعمت عینک آفتابی بی‌بهره می‌مانند. اما این روزها عینک آفتابی را می‌توانید به صورت طبی سفارش دهید که یک هدیه مناسب ولنتاین خواهد بود.

پیش از خرید عینک آفتابی باید به کیفیت آن توجه کنید. عینک آفتابی استاندارد از چشم‌ها در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند. علاوه بر این پیش از خرید عینک آفتابی مردانه برای هدیه ولنتاین، بهتر است به فُرم صورت فرد مقابل توجه کنید.

فُرم صورت افراد معمولا به ۶ دسته تقسیم می‌شود: قلبی (یا مثلثی)، بیضی، گرد، لوزی، مستطیلی و مربعی.

آقایانی که صورت گرد و بدون زاویه دارند می‌توانند از عینک آفتابی مردانه زاویه‌دار استفاده کنند. از این رو عینک آفتابی ویفر یا خلبانی یک هدیه مناسب است. آقایانی که صورت بیضی دارند، می‌توانند از عینک‌های آفتابی در مدل‌های بسیاری استفاده کنند.

عینک گرد یا خلبانی، مناسب صورت‌های مربعی یا مستطیلی است. آقایانی که صورت لوزی دارند، عینک آفتابی خلبانی انتخاب مناسبی است. در نهایت آقایانی که صورت لوزی دارند، عینک آفتابی گرد هدیه مناسبی برای این افراد خواهد بود.

 

۴٫ کفش مردانه

یکی از تاثیرگذارترین لباس‌های در استایل مردانه، کفش است. کفش مردانه در دو مدل اسپرت و رسمی در بازار به فروش می‌رسد. از این رو پیش ازخرید کادو ولنتاین باید به استایل فرد مقابل توجه کنید.

آقایانی که به استایل اسپرت یا کژوال علاقه دارند، معمولا کفش ورزشی مردانه را به کفش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. همچنین آقایانی که معمولا استایل رسمی دارند، به کفش چرم مردانه مجلسی، علاقه بیشتری دارند.

۵٫ پیراهن مردانه

اگر سلیقه و علایق فرد مقابلتان را بشناسید، خرید پیراهن مردانه برای ولنتاین یک هدیه آسان و ماندگار خواهد بود. پیراهن مردانه در دو مدل آستین بلند و آستین کوتاه به فروش می‌رسد که این مسئله به انتخاب و سلیقه خودتان بستگی دارد.

با این حال در خرید رنگ و مدل پیراهن مردانه باید کمی تامل کنید. بعضی از آقایان به لباس‌های خنک و نخی علاقه دارند. بعضی دیگر رنگ تیره را به رنگ روشن ترجیح می‌دهند. از این رو سلیقه فرد مقابل نیز تاثیر بسزایی در خرید شما خواهد داشت.

۶٫ کیف پول مردانه

بسیاری از آقایان از کیف پول مردانه استفاده نمی‌کنند و پول‌های خود را به صورت نامنظم در جیب شلوار یا کت خود قرار می‌دهند. در این صورت خرید کیف پول مردانه چرم می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

 

خرید کیف پول چرم مردانه یک هدیه ماندگار خواهد بود. چرا که بیشتر افراد، هنگامی یک کیف پول جدید می‌خرند که کیف پولشان کهنه شده باشد. در این صورت این هدیه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

 

0 دیدگاه

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید