خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها؛ ۱۰ پیشنهاد طلایی
خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها؛ ۱۰ پیشنهاد طلایی

روز عشاق نزدیک است. اگر اهل ولنتاین‌بازی باشید، باید از همین حالا که فرصت هست درمورد انتخاب هدیه تصمیم بگیرید. روی سخن‌مان با شما آقایانی است که هیچ ایده‌ای ندارید. ما اینجاییم در خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها کمک‌تان کنیم. با «AloKado» همراه باشید.


۱۴ فوریه، مصادف با ۲۵ بهمن، در تقویم فرنگی‌ها روز ولنتاین نام دارد. مناسبتی که برای عشاق روز گرامیداشت عشق محسوب می‌شود. اما جالب است بدانید ایرانیان باستان هم روز عشق داشتند که متأسفانه در درازنای تاریخ به‌دست فراموشی سپرده شد. روز عشق برای ایران باستان سپندارمذگان نام داشته که بر اساس تقویم خورشیدی برابر ۲۹ بهمن و بر اساس تقویم زرتشتی برابر ۵ اسفند است و با تاریخ ولنتاین فاصله چندانی ندارد. اینکه چه روزی را برای گرامیداشت عشق‌ انتخاب می‌کنید با خودتان! اما اگر قرار است هدیه‌ای هم در این روز در کار باشد، ما پیشنهادهایی برایتان داریم.

در این مطلب، روی سخن‌مان به‌طور خاص با شما آقایانی است که نمی‌دانید برای نامزد یا همسرشان چه هدیه‌ای بخرید. این شما و این ۱۰ پیشنهاد خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها:

۱۰. ادوپرفیوم اِمپِر مدل شیفون

قیمت: ۱۵۵٫۰۰۰ تومان

 

 

شاید شما هم شنیده باشید هدیه‌دادن یا هدیه‌گرفتن عطر جدایی می‌آورد. اما اگر به چنین خرافاتی پایبند نیستید، ادوپرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری شیفون، از برند اِمپِر، عطر خوش‌رایحه و قیمت‌مناسبی برای کادوی ولنتاین است. رایحه این عطر به‌طورکلی جزو روایح گلی و شیرین دسته‌بندی می‌شود و در نُت‌های پایانی به عطر وانیل و مُشک سفید می‌رسد.

تفرجی هم در بین بازخوردهای خریداران شیفون در الوکادو داشتیم و می‌توانیم بگوییم رایحه این عطر برای اغلب دلنشین بوده است. البته که دلنشینی رایحه عطر تا حدی زیادی سلیقه‌ای است. اما از حجم بازخوردهای مثبت می‌توان حدس زد شیفون عطری تقریبا همه‌پسند است.

 

 

۹. دستبند طلای ۱۸ عیار مانچو مدل BFG565

قیمت: ۲۱۳٫۰۰۰ تومان

 

 

زیورآلات، طلا یا غیرطلا، برای اکثریت قریب‌به‌اتفاق خانم‌ها کادوی ولنتاین دلچسبی است. دستبندی را که در تصویر می‌بینید، از محصولات برند مانچو برایتان انتخاب کردیم. عمده زیورآلات مانچو تلفیقی‌اند. تلفیق طلا و چرم یا طلا و سنگ‌های قیمتی. در این دستبند یک عدد گوی طلای لوزی به‌همراه ترکیبی از مهره‌های حدید، اونیکس و جاسپر کار شده است. سنگ‌های حدید مورداستفاده با آبکاری نقره‌ای و فرم فلش جلوه خوش‌ترکیبی ایجاد کرده‌اند. ازلحاظ سایز هم خیال‌تان راحت. دستبندهای دارای قفل گره‌ای-کشویی به تقریبا همه سایزها می‌خورند.

 

۳. دستبند طلای ۱۸ عیار مانچو مدل bfg050

قیمت: ۲۶۷٫۰۰۰ تومان

 

 

از یک پیشنهاد دیگر از برند باسلیقه مانچو! در این مدل دستبند مانچو هم از طلای ۱۸ عیار استفاده شده است. گوی توری وسط از طلاست و مهره‌های نوک‌مدادی از جنس هماتیت و مهره‌های فیروزه‌ای هم که فیروزه‌اند. نشان برند مانچو هم روی قفل گره‌ای دستبند قابل‌مشاهده است. اگر نامزد یا همسرتان به زیورآلات فیروزه علاقه‌مند باشد، به احتمال زیاد از این هدیه خوشحال خواهد شد. جالب است بدانید سنگ ماه تولد آذری‌ها فیروزه است.

 

۴. برس حرارتی صاف‌کننده موی پرومکس مدل ۸۰۰۰

قیمت: ۳۶۶٫۰۰۰ تومان

 

برس حرارتی وسیله‌ای برای صاف‌کردن و مرتب‌کردن موهاست. اگر با اتوی مو مقایسه کنیم، برس حرارتی برای استفاده مکرر گزینه نسبتا کم‌ضررتری است. خلاصه که از بابت کاربردی‌بودنش شک نکنید. به‌خصوص برای موهای بلند. مدلی هم که در تصویر می‌بینید، جزو پرفروش‌ترین پرفروش‌هاست. بیش از ۶۶۰ نفر از کاربران الوکادو خرید برس حرارتی پرومکس را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. ازجمله ویژگی‌های درخور توجه این محصول می‌توان به فناوری تولید یون اشاره کرد که مانع وزشدن موها می‌شود.

البته، اگر موهای نامزد یا همسرتان کوتاه است، از این پیشنهاد صرف‌نظر کنید. برای موهای کوتاه اتوی مو بهتر جواب می‌دهد.

 

۵. مچ‌بند هوشمند آنِر بَند ۵

قیمت: ۳۶۳٫۰۰۰ تومان

 

مچ‌بند هوشمند می‌تواند برای خانم‌های اهل ورزش و سلامتی کادوی ولنتاین خوشحال‌کننده‌ای باشد. ما به شما نسل پنجم مچ‌بندهای هوشمند آنر را پیشنهاد می‌کنیم. این را هم بدانید آنر از برندهای زیرمجموعه برند خوش‌نام هوآوی است. آنر بند ۵ با قابلیت پایش شاخص‌های سلامتی‌محور، برای مثال شمارش گام و محاسبه کالری سوزانده‌شده، به‌خصوص برای پیشبرد اهداف ورزشی کارایی دارد. به‌علاوه، پیام‌ها و تماس‌های دریافتی تلفن همراه کاربر را هم نشان می‌دهد. منوی آنر بند ۵ از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال، پس از همگام‌سازی با گوشی‌ پیام‌های دریافتی فارسی خوانا خواهند بود. قابلیتی که در اغلب مچ‌بندهای هوشمند نمی‌بینیم!

 

۶. سشوار حرفه‌ای پرومکس مدل ۷۲۰۰

قیمت: ۳۹۲٫۰۰۰ تومان

 

سشوار ضروری‌ترین لوازم حرارتی مو برای خانم‌هاست که می‌تواند کادوی ولنتاین کاربردی و همیشه به‌دردبخوری باشد. این مدل سشوار پرومکس هم ویژگی‌های درخور توجهی دارد. برای مثال، موتور این سشوار دارای قدرت ۲۰۰۰ وات و از نوع AC است. موتورهای AC مخصوص سشوارهای سالنی‌اند و به‌دلیل قدرت باد بالا موها را سریع‌تر خشک می‌کنند. ازجمله سایر ویژگی‌های مشتری‌پسند این سشوار می‌توان به قابلیت تولید یون اشاره کرد. برای استفاده از این قابلیت یک دکمه فعال‌سازی روی دستگاه تعبیه شده است. با فشردن این دکمه ژنراتور یونی شروع به تولید یون‌های منفی می‌کند و الکتریسیته ساکن مو را از بین می‌برد.

 

۷. ادوپرفیوم آمور مدل لالیک

قیمت: ۴۱۳٫۰۰۰ تومان

 

برای خرید عطر در رنج قیمتی ۴۰۰ هزار تومان ازجمله گزینه‌های موجود ادوپرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری لالیک است. رایحه این عطر خوش‌ترکیب با رایحه رز، ترنج و بهارنارنج شروع و درنهایت به رایحه مُشک، چوب سدر و چوب صندل ختم می‌شود. ازلحاظ ساخت شیشه هم که می‌بینید ساخت شیکی دارد و کاملا مناسب کادویی است. بیش از ۱۳۰ نفر از کاربران الوکادو هم این عطر را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. اما فراموش نکنید لالیک بیشتر به شامه‌های شیرین‌پسند خوش می‌نشیند.

 

۸. گردنبند طلای ۱۸ عیار ماهک مدل MM0404

قیمت: ۶۴۹٫۰۰۰ تومان

 

این روزها گردنبندهای یک‌تکه حسابی روی بورس‌اند. ما هم برای اینکه انتخاب به‌روزی داشته باشید، گردنبند طلای ۱۸ عیار ماهک مدل MM0404 را پیشنهاد می‌کنیم. پلاک این گردنبند به‌شکل هفت باز و از دو طرف به زنجیر متصل است. بنابراین، ثابت می‌ماند و داخل زنجیر حرکت نمی‌کند. درضمن، این مدل گردنبندها را می‌توان همراه گردنبند دیگری با زنجیر بلندتر هم استفاده کرد. اما به‌نظرمان اول مطمئن شوید نامزدتان طلای زرد می‌پسندد. چون همه خانم‌ها از طلای زرد استقبال نمی‌کنند و برخی‌ها آبکاری سفید برایشان جلوه خوشایندتری دارد.

 

۹. اتو موی رمینگتون مدل S8540

قیمت: ۸۳۹٫۰۰۰ تومان

 

اگر برای کادوی ولنتاین به خرید اتوی مو فکر می‌کنید، رمینگتون مدل S8540 را هم مدنظر داشته باشید. البته، به‌شرط اینکه بتوانید تا ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنید. این مدل اتوی موی رمینگتون از نوع اتوهای سرامیکی غنی‌شده با کراتین است. این ویژگی موجب افزایش درخشندگی موها می‌شود. ازجمله سایر ویژگی‌های درخور توجه S8540 می‌توان به قابلیت تنظیم دما، بیشینه دمای ۲۳۰ سانتی‌گراد و دارابودن نمایشگر دما اشاره کرد. فقط اینکه فناوری تولید یون ندارد. اما ازلحاظ کیفیت کارایی اتوی مقبولی است و می‌تواند موها را در حد حرفه‌ای صاف و لخت کند.

 

۱۰. دستگاه اسپرسوساز مِباشی مدل ECM2010

قیمت: ۱٫۲۹۹٫۰۰۰ تومان

 

دستگاه اسپرسوساز کادوی ولنتاین دلربایی برای قهوه‌خورهاست. حداقل به‌نظر ما درجه‌ای‌ها که کادوی خاص و ماندگاری است. فقط اینکه باید سر کیسه را شل کنید! اسپرسوساز خانگی مباشی ظاهر شیک و کلاسیکی دارد و در سه رنگ مشکی، قرمز و شیری عرضه می‌شود. این مدل اسپرسوساز مباشی، طبق توضیحات مندرج در الوکادو ، برای تهیه اسپرسو با فشار بخار ۲۰ بار عمل می‌کند و سیستم کاپوچینوساز و قابلیت کف‌سازی هم دارد. بسیاری از خریداران این محصول معتقدند برای مصرف خانگی دارای عملکرد قابل‌قبولی است. منتها، حواس‌تان باشد که جنس بدنه دستگاه فلزی نیست.

 

حرف پایانی

خب، پیشنهادهای «درجه» درمورد خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها را دیدید. امیدواریم ایده گرفته باشید. اما حالا که تا پایان این مطلب همراه‌مان بودید، بگذارید بدانیم کدام پیشنهادمان را بیشتر پسندید و چرا. پاسخ‌تان را در قسمت دیدگاه‌ها برایمان بنویسید. این مطلب را در گروه دوستان‌ها هم به‌اشتراک بگذارید. می‌دانید که خیلی‌های دیگر هم این روزها در انتخاب هدیه سردرگم‌اند!

0 دیدگاه

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید