طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما صاحب یک مغازه در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر هم باشید، افرادی که از جلوی ویترین مغازه شما عبور می‌کنند کسانی بوده که ساکن این شهر هستند. بنابراین شما نمی‌توانید اجناس و کالاهای خود را به افرادی بفروشید که در شهرهای دیگر حضور دارند. اگر قصد داشته باشید تا فروش خود را گسترش دهید و کالاها و خدمات خود را نه تنها به شهرهای دیگر، بلکه به افرادی از کشورهای مختلف نیز بفروشید لازم است تا یک سایت فروشگاهی داشته باشید. از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی می‌توانید دامنه مخاطبان و مشتریان خود را گسترش داده و فروش خود را گسترده‌تر کنید اما سوال اصلی این بوده که طراحی سایت فروشگاهی خود را چگونه انجام دهید؟


 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

قبل از اینکه به سراغ این سوال برویم که چگونه باید طراحی فروشگاه اینترنتی را انجام دهیم، باید به بررسی مزایای داشتن یک کسب و کار آنلاین بپردازیم. اولین و مهم‌ترین مزیتی که راه اندازی یک سایت اینترنتی داشته این است که شما دیگر هیچ محدودیت جغرافیایی و مکانی نخواهید داشت. اگر کالاهایی که تولید می‌کنید کیفیت لازم را داشته باشد می‌توانید آن‌ها را به تمام کشور بفروشید. فرقی ندارد مشتری شما ساکن تبریز باشد یا مشهد، در هر صورت خواهید توانست فروش خود را انجام دهید.

مزیت بعدی داشتن یک کسب وکار آنلاین این بوده که می‌توانید به دقت رفتار مخاطب هدف خود را بررسی کنید. با استفاده از الگوریتم‌هایی که روی وبسایت شما فعال بوده، روند حرکت مشتری در سایت و خرید او کاملا برای شما مشخص خواهد بود. با آنالیز اطلاعات به دست آمده نیز می‌توانید روی بهبود کیفیت سایت و محصولات خود تمرکز کنید.

 

از طرفی داشتن یک فروشگاه آنلاین می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه جویی زیادی کند. اگر بهترین سایت به همراه هزینه‌های ماهیانه نگهداری آن را با داشتن یک مغازه در یک خیابان اصلی در شهر مقایسه کنید، خواهید دید که هزینه‌های مغازه سرسام‌آور است. علاوه بر اینکه محدود به افرادی بوده که از جلوی ویترین شما عبور می‌کنند؛ با طراحی یک فروشگاه آنلاین می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمتر، به بازار گسترده‌تری متصل باشید.

همچنین بازاریابی در فضای وب آسان‌تر بوده و شما می‌توانید با ارائه برخی خدمات رایگان، اعتماد مشتریان خود را راحت‌تر جلب کنید. به علاوه داشتن یک وب سایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری، چه آنلاین و چه حضوری، به نشانه اعتبار است. این موارد فقط برخی از مزایای داشتن یک کسب و کار آنلاین بوده که می‌تواند هر شخص دارای بیزینس را متقاعد کند.

 

 

چطور یک سایت فروشگاهی کامل داشته باشیم؟

یکی از راه‌های داشتن یک سایت فروشگاهی کامل این بوده که خودتان آن را طراحی کنید اما این کار معایبی دارد. یکی از مشکلات آن این بوده که باید ابتدا طراحی سایت را یاد گرفته و با صرف زمان زیادی بتوانید یک سایت نسبتا معمولی را طراحی کنید. راه بهتری هم برای انجام این کار وجود دارد آن هم این است که طراحی سایت خود را یه یک متخصص بسپارید تا در کمترین زمان ممکن یک سایت فروشگاهی کامل برای شما آماده کند.

گروه‌های طراحی سایت مختلفی وجود دارند که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. با این حال باید بین آن‌ها گروهی را انتخاب کنید که اولا تخصص زیادی در زمینه ساخت سایت‌های مختلف داشته باشند. کیفیت بالای خدمات از مواردی بوده که نباید آن‌ را دست کم بگیرید. علاوه بر این گروه مورد نظر باید این کار را با هزینه مناسبی برای شما انجام دهد.

 

یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما گروه طراحی سایت شهر کد بوده که این کار را با بهترین کیفیت انجام خواهد داد. سایت‌های طراحی شده توسط این گروه روی ویندوز، اندروید، لینوکس، دبیان،‌ سنت و سیستم مک قابل اجرا خواهد بود. سایت فروشگاهی شما کاملا ریسپانسیو بوده و مخاطبان می‌توانند با هر وسیله الکترونیکی که در دست دارند به راحتی در سایت جستجو کرده و محصولات خود را خریداری کنند.

علاوه بر طراحی سایت، گروه شهر کد خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به صورت رایگان آموزش دیده و از سوی این تیم پشتیبانی خواهید داشت. از دیگر خدمات این گروه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محدود کردت درخواست‌های قسمت‌های کلیدی
  • محدود کردن اسکریپت‌های مخرب
  • مبارزه با SQL Injection
  • فیلتر محصولات
  • تکمیل بخش محصولات فروشگاه
  • وبلاگ
  • سئو سایت
  • قابلیت اتصال به Google Analytics
  • اتصال درگاه‌های بانکی به بخش فروش محصولات
  • مدیریت کامنت‌ها

این موارد فقط بخشی از امکاناتی بوده که برای وب سایت شما انجام می‌شود. در صورتی که مایل باشید می‌توانید نرم افزار اندروید سایت فروشگاهی خود را نیز تهیه کنید. بنابراین مسیر دسترسی به بیزینس برای مشتریان راحت‌تر خواهد شد.

سخن آخر

خبر خوب این است که گروه طراحی سایت شهر کد یک تخفیف نوروزی ویژه برای افرادی در نظر گرفته‌اند که همین حالا خرید خود را نهایی کنند. این کد تخفیف شگفت انگیز 90% بوده و به مناسبت نوروز 1401 به 1401 نفر تعلق می‌گیرد. اگر دارای یک کسب و کار اینترنتی بوده و هنوز اقدام به خرید سایت نکرده‌اید می‌توانید از این فرصت استثنائی استفاده کرده و با کد تخفیف norooz1401 همین حالا مهم‌ترین قدم سال جدید را بردارید.

 

با افتتاح یک سایت اینترنتی خواهید توانست تا هم فروش خود را افزایش داده و هم با ایجاد اعتبار بیشتر، برندی مطرح را به همگان معرفی کنید. متصل بودن درگاه پرداخت به سایت، فرآیند خرید را برای مشتری ساده‌تر کرده و او تجربه شیرینی از خرید خواهد داشت. در این میان شهر کد به دلیل تجربه کاری فراوانی که داشته توانسته تاکنون بیزینس‌های مختلفی را به موفقیت برساند. همچنین تیم پشتیبانی 24 ساعته، هر سوالی در این زمینه را به شما پاسخ خواهد داد.

 

0 دیدگاه

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید